Cumu sceglite u congelatore spirale per i vostri bisogni di trasfurmazioni alimentari

Congelatori a spirale sò una scelta populari per e facilità di trasfurmazioni di l'alimentariu per via di u so usu efficiente di u spaziu è a capacità di congelate rapidamente i prudutti alimentari.Sè vo site cunsiderà invistisce in un congelatore spirale per a vostra attività, ci sò uni pochi di fatturi da cunsiderà per sceglie u dirittu.

Capacità:A capacità di un congelatore spirale hè determinata da a dimensione di u tamburinu, chì pò varià da 520 mm à più di 2000 mm di diametru.

Tipu di cintura:U tipu di cinturione utilizatu in un congelatore spirale pò influenzà a qualità di u pruduttu congelatu.I cinturini di maglia sò più durable, i cinturini di plastica sò più gentili nantu à i prudutti, ma sguassate più veloce.Cunsiderate u tipu di prudutti chì avete congelatu è sceglite u tipu di cintura in cunseguenza.

Efficienza energetica:Cercate un congelatore spirale chì hè efficienza energetica per aiutà à riduce i costi operativi.Funzioni cum'è unità di velocità variabile è scongelamentu automaticu ponu aiutà à riduce l'usu di l'energia.Per mezu di u sistema di cuntrollu elettricu, u tempu di ritenzione pò esse aghjustatu.

Cuntatta cicù a vostra capacità di congelazione, i prudutti, è s'ellu ci hè un spaziu riservatu per l'IQF, pudemu furnisce un cuncepimentu persunalizatu gratuitu, un prughjettu di prughjettu è aiutà à fà u budgetu se ne necessariu.

Congelatore a spirale per petti di pollo              Congelatore a spirale per nuggets di pollo

Congelatore a spirale per gnocchi              Congelatore a spirale per gamberi


Tempu di Postu: Feb-25-2023