Congelatore a spirale persunalizatu 1Ton / Hour Appena finitu a messa in missione

U 28 di marzuth2023, AMF refrigeration, un fornitore leader diequipaggiu di congelazione di alimenti, appena finitu a stallazione è a messa in cumissioni di ucongelatore a spirale a doppia tamburoper un pruduttore di gnocchi in Mongolia Interna.U novucongelatore a spiralehà una capacità di pruduzzione di 1 tonna per ora è hè pensatu per congelate rapidamente è efficacemente l'alimentu tradiziunale cinese "Jiaozi".

Ucongelatore a spiralehè stata fatta apposta per risponde à e esigenze specifiche di u cliente, chì hà dumandatu un congelatore rapidu chì puderia gestisce a so alta capacità di produzzione è risponde à i so standard di qualità stretti.Dopu a stallazione è a prova, u cliente hè stata assai soddisfatta di u rendiment di u congelatore spirale.

"Semu estremamente soddisfatti di u novu congelatore spirale da AMF Company", hà dettu u cliente."Hè superatu e nostre aspettative è ci hà permessu di aumentà a nostra capacità di produzzione, mantenendu l'alta qualità di i nostri prudutti".

U congelatore spirale à dui tamburi hè dotatu di tecnulugia avanzata, cumpresu un sistema di cuntrollu intelligente di precisione chì assicura temperature di congelazione precisa è un prucessu di congelazione rapida à alta velocità.Hè cuncepitu per esse efficienza energetica è esige un mantenimentu minimu, facendu una soluzione rentabile per i pruduttori di congelazione rapida.

"Semu entusiasmati d'avè finitu un'altra installazione è prova di successu di u nostru equipamentu di congelazione per u nostru stimatu cliente in Mongolia Interna", hà dettu un portavoce di AMF Company."U nostru squadra hà travagliatu incansablemente per assicurà chì u congelatore hà riunitu tutte e specificazioni di u cliente, è simu felici di vede u successu in operazione. Aspittemu di cuntinuà à furnisce prudutti è servizii eccellenti à i nostri clienti in u futuru ".

AMF hà una reputazione longa per furnisce l'equipaggiu IQF d'alta qualità è soluzioni persunalizate per parechji clienti famosi in l'industria alimentaria, in particulare i prudutti di pasticceria, cum'è Yingjie Food, Junjie Food, Sankeshu Food, etc.L'installazione riescita è a prova di stu congelatore spirale per u cliente di Mongolia Interna hè un altru esempiu di l'impegnu di a cumpagnia à furnisce prudutti è servizii eccellenti.

b09c3e8
084916f

Tempu di post: Apr-14-2023